۰
سبد خرید

​​قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت فینال مارت را دارند، باید مفاد توافق نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.
عضویت در سایت فروشگاهی فینال مارت به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.
مفاد توافق نامه:
بند 1:
کاربران مهمان برای عضویت در سایت فینال مارت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. برای عضویت ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و پس از دریافت کد از طریق سامانه سایت، اقدام به تکمیل ثبت نام نمایید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام، نام خانوادگی، رمز عبور، آدرس پست الکترونیکی و تاریخ تولد خود، فرآیند عضویت را کامل نمایید.
تبصره ۱:کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، می تواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.
تبصره 2:کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی بر عهده کاربر خواهد بود.
تبصره 3:عضویت در سایت فروشگاهی فینال مارت رایگان است.
بند 2:
فرایند خرید از سایت توسط کاربر به شرح زیر می باشد.
بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی فینال مارت
پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانک به صورت آنلاین توسط خریدار
دریافت کد تایید سفارش خرید از سایت
ارسال کالا توسط فینال مارت توسط روشهای مرسوم
 
تبصره 1:چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت فینال مارت حق دارد سفارش را باطل کند.
تبصره 2: هزینه ارسال بر عهده خریدار خواهد بود. مگر در مواردی که با توجه به مبلغ خرید، ارسال رایگان در زیر کالا قید شده باشد.
تبصره3: چنانچه به هر دلیلی اعم از تاخیر یا اختلال در بروز رسانی محتوای سایت، کالای سفارش داده شده موجود نباشد، فینال مارت حق دارد تا 24 ساعت کاری با لغو سفارش و اطلاع به مشتری، نسبت به عودت اصل وجه به مشتری اقدام نماید. خریدار با خرید از سایت فینال مارت حق هر گونه ادعائی را در خصوص هر نوع ضرر و زیان وخسارت احتمالی ناشی از عدم موجودی کالا را از خود صلب و ساقط مینماید.
 
بند 3:
کلیه کالاهای فروشگاه آنلاین فینال مارت دارای مجوز رسمی است. استفاده از نام فینال مارت برای فروش این کالاها در سایر سایت ها و فضاهای مجازی دارای پیگرد قانونی می باشد.
 
بند 4:
فینال مارت اطلاعات زیر را به منظور آگاهی بیشتر کاربران درباره کالاهای موردنظرشان در اختیار آنان قرار می دهد:
مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا
تعیین هزینه هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است
مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده
 
بند 5:
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل یا کد تایید سفارش به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود. مشروط بر اینکه فرایند پرداخت سفارش بصورت کامل در ساز و کار بانکی انجام یافته و رهگیری پرداخت مشتری، امکان پذیر باشد.
 
بند 6:
کاربر نباید در سایت مطالبی قرار دهد که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر نمایند. عدم رعایت مفاد این بند، موجب محدود شدن کامل پروفایل کاربری مربوطه و لغو تمامی سفارش های در حال انجام و محرومیت دائم از خدمات سایت فینال مارت خواهد شد.

​​روند انجام خرید

خریداران محترم میتوانند با مراجعه به سایت و یافتن محصول مورد نظر خود و مطالعه مشخصات و توضیحات درج شده در صفحه محصول نسبت به اضافه نمودن آن به سبد خرید اقدام نمایند. چنانچه محصولات مورد نظر شما بیش از یک محصول باشد میتوانید هر کدام از آنها را به سبد اضافه نمایید. پس از اتمام فرایند اضافه کردن محصولات به سبد خرید، با فشار دادن دکمه سبد خرید میتوانید نسبت به مشاهده مبلغ کل سفارش اقدام نموده و با فشردن دکمه تسویه حساب نسبت به تکمیل فرایند خرید و اطلاع از هزینه ارسال  اقدام نمایید. در این مرحله چنانچه قبلاً از طریق کاربری خود وارد سایت نشده باشید، میبایست نسبت به عضویت و تکمیل مشخصات و آدرس و ... اقدام نمایید. پس از انجام مراحل فوق به سایت درگاه پرداخت الکترونیک هدایت شده و میتوانید با پرداخت آنلاین نسبت به تسویه حساب و تکمیل سفارش اقدام نمایید. پس از پرداخت موفق، پیامکی مبنی بر دریافت سفارش شما از سایت دریافت خواهید کرد و سفارش شما وارد مرحله آماده سازی شده و مراحل ارسال آن توسط پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
تبصره ۱: روش ارسال توسط باربری، در سفارشات عمده با حجم، وزن و تعداد بالا (بیشتر از ۳۰ کیلوگرم) مقرون به صرفه‌تر می باشد. بنابراین چنانچه خرید شما بصورت خرده بار میباشد، این روش برای شما مناسب نیست و پیشنهاد میشود از روش پستی استفاده نمایید.
تبصره۲: چنانچه بلافاصله پس از پرداخت، از سفارش خود منصرف شدید، لازم است بلافاصله با پشتیبانی آنلاین یا از طریق شماره های پشتیبانی آنرا اعلام نمایید تا از ارسال آن جلوگیری شود. چنانچه پس از ارسال کالا درخواست انصراف نمایید، میبایست با مطالعه شرایط بازگرداندن کالا، نسبت به عودت آن اقدام نموده و فرایند آنرا طی نمایید.
تبصره۳: چنانچه قصد خرید عمده دارید، میتوانید برای انجام هماهنگی های بیشتر، با قسمت فروش سایت فینال مارت تماس بگیرید و یا با پشتبانی آنلاین سایت مطرح نموده و یا درخواست خود را به ایمیل Support@finalmart.ir ارسال نمایید. درخواست شما در اسرع وقت بررسی شده و با شما تماس خواهیم گرفت.


​​روند ارسال و دریافت سفارشات

پس از دریافت سفارش شما، بلافاصله سفارش وارد فاز پردازش شده و در اولین روز کاری بعدی ارسال خواهد شد. مدت زمان آماده سازی سفارش و ارسال و دریافت سفارش توسط شما بسته به آدرس مقصد و نوع ارسال از حداقل 2 روز کاری تا 7 روز کاری زمان خواهد برد. هرگونه تاخیر در فرایند انتقال مرسوله به مقصد پس از ارسال آن از شرکت، از دامنه تعهد سایت فینال مارت خارج بوده و مسئولیت تاخیرهای بیشتر متوجه سیستم پستی یا باربری مربوطه میباشد.
تمامی ارسالهای سایت فینال مارت از روشهای مرسوم و مورد اعتماد متداول، از جمله شرکت پست، تیپاکس و یا باربری های معتبر بسته به حجم و وزن و محتوای محصول خواهد بود. بنابراین چنانچه شیوه ارسال پستی برای مشتری حایز اهمیت بود میباست آنرا به دقت از بین روشهای ارسال در سفارش خود انتخاب نماید و اگر شیوه مورد نظر در بین شیوهای ارسال سایت موجود نباشد حتماً قبل از پرداخت فاکتور با پشتیبانی فروش تماس حاصل نماید. فینال مارت در قبال درخواستهائی که مشتریان پس از پرداخت وجه در خصوص نحوه ارسال سفارشات، انجام میدهند تعهد نداشته و کالا را با شیوه ای که خود صلاح میداند ارسال خواهد کرد. فینال مارت جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از تمامی سفارشات خود قبل از ارسال مرسوله، در مراحل بسته بندی و تحویل به پست عکس و فیلم ذخیره مینماید.

توضیحات بسیار مهم در خصوص ارسال توسط باربری:
۱-
چنانچه خریدار روش ارسال باربری بصورت پس‌کرایه را انتخاب کرده باشد، فینال مارت هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال چند و چون مبلغ کرایه نداشته و مسئولیت پرداخت کرایه بر عهده خریدار می‌باشد.
۲- چنانچه خریدار روش ارسال باربری بصورت پیش‌کرایه را انتخاب کرده باشد، فینال‌مارت فقط هزینه ارسال مرسوله تا مرکز شهرستان مقصد را پرداخت کرده و خریدار می بایست پس از دریافت تماس از باربری مربوطه، در اسرع وقت با مراجعه به انبار باربری، نسبت به دریافت مرسوله خود اقدام نماید و چنانچه باربری تحت هر عنوانی مطالبه وجه نماید خریدار می‌بایست از پرداخت وجه اضافی امتناع کرده و قبل از پرداخت وجه نسبت به اعلام موضوع به پشتیبانی آنلاین و یا شماره تماس درج شده در سایت، اقدام نموده و درخواست پیگیری بنماید. در صورتیکه خریدار محترم بدون هماهنگی با پشتیبانی سایت، اقدام به پرداخت مازاد در وجه باربری تحت هر عنوانی بنماید، فینال مارت مسئولیتی از بابت عودت وجه مربوطه نخواهد داشت ولی تلاش خود را در جهت پیگیری موضوع مربوطه تا حد توان انجام خواهد داد.
۳- خریداران باید دقت نمایند که در صورت انتخاب روش ارسال باربری چه بصورت پیش‌کرایه و چه بصورت پس‌کرایه، میبایست مرسوله خود را از مرکز شهرستان مربوطه، تحویل بگیرند. بنابراین لازم است قبل از نهایی کردن سفارش نسبت به بُعد مسافت مرکز شهرستان مربوطه با آدرس خود آگاهی و ذهنیت لازم را کسب نموده باشند. برای اطلاع از مرکز شهرستان محل اقامت خود میتوانید از این لینک استفاده نمایید. چنانچه شهر محل سکونت شما کمتر از ده هزار نفر جمعیت دارد، حتماً قبل از سفارش در این خصوص دقت لازم را بعمل آوردید و توضیح مهم اینکه روش ارسال با پست، برای این افراد مطمئن تر و کم‌هزینه تر می‌باشد.
مثال: فردی ساکن شهر زرین رود واقع در استان زنجان می‌باشد و درخواست ارسال توسط باربری دارد. شهرستان مربوط به این فرد، شهرستان خدابنده به مرکزیت قیدار می‌باشد. بنابراین باید مرسوله خود را از شهر قیدار تحویل بگیرد.
۴- در صورت انتخاب روش ارسال باربری، چانچه مبلغی به عنوان هزینه انبارداری ناشی از تاخیر در مراجعه مشتری برای تحویل مرسوله در نظر گرفته بشود، این مبلغ متوجه شخص خریدار می‌باشد.
۵- در روش ارسال باربری، چنانچه خریدار از باربری بخواهد مرسوله از انبار باربری به آدرس وی ارسال بشود، هزینه های اخذ شده از بابت حمل شهری متوجه شخص خریدار می‌باشد.
 
نکات بسیار مهم در خصوص دریافت سفارشات:
تبصره1: با توجه به اینکه اغلب سفارشات سایت فینال مارت بصورت بیمه شده ارسال می شوند ( مگر در موارد خاص که امکان بیمه کردن مرسوله نباشد.) لذا خریدار میباست موقع تحویل گرفتن کالا، بسته یا مرسوله را از نظر سلامت ظاهری به دقت مورد بررسی قرار دهد. این بررسی حتما میبایست در حضور مامور پستی انجام شده و چنانچه آثار ضربه و پارگی و صدمه در مرسوله رویت شد، در همان لحظه آنرا به مامور پست نشان داده و از قبول مرسوله معیوب خودداری نماید. در خصوص کالاهائی که بنا به انتخاب خریدار، توسط باربری ارسال می شوند نیز میبایست قبل از تحویل گرفتن از انبار باربری از سالم بودن ظاهر و بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل نموده و چنانچه هرگونه آثار ضربه و پارگی و صدمه در مرسوله خود مشاهده گردید از قبول مرسوله خودداری نموده و مراتب را به مسئول باربری
و پشتیبانی فینال مارت اطلاع دهید. میبایست توجه کنید که مرسوله های بیمه شده فقط در حضور مامور پستی و یا قبل از تحویل گرفتن از انبار باربری دارای بیمه هستند و پس از تحویل کالا به مشتری هر گونه ادعایی در خصوص صدمات ناشی از حمل و نقل، نه از طرف شرکت پست یا شرکت باربری و نه از طرف سایت فینال مارت و نه هیچ نهادی مورد پذیرش واقع نخواهد شد.

تبصره2: حتماً از ابتدای فرایند باز کردن جعبه مرسوله فیلم بگیرید (با کیفیت و کادر مناسب، بطوریکه تمام بسته بندی مرسوله و توضیحات و لیبل های مشخصات پستی از فاصله نزدیک قابل رویت باشد و تمام وجوه بسته بندی قبل از باز شدن در این فیلم مشاهده بشود. در ضمن فیلم نباید ویرایش شده و منقطع یا بریده شده باشد. این موضوع در مواقع لزوم به دقت بررسی خواهد شد) و نحوه باز کردن و بیرون آوردن محصول از جعبه را در حافظه گوشی خود ضبط نمایید و تا پایان 7 روز آنرا نزد خود نگه دارید. این موارد در مرجوعی کالاهای معیوب که ناشی از صدمات حمل و نقل نیست، بسیار حائز اهمیت میباشد.

​​شرایط بازگرداندن کالا

همه تلاش ما در فینال مارت بر اینست که کالای خریداری شده در بهترین شرایط به دست شما برسد، با این حال ممکن است خریدار، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرد، بنابراین ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، تا 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید. در این خصوص توجه به موارد ذکر شده در خصوص نحوه دریافت سفارش و موارد زیر ضروری می باشد؛
1) همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه محصول باشد.
2) جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
3) همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که محدودیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی ها و لباس زیر و ...) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
4) کالاهای نیازمند نصب (مانند یخچال و کولر و ...) میبایست توسط نمایندگی مجاز، نصب و راه اندازی شود، در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
فینال مارت خارج میشود.
5) در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نبوده و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا، بازگردانده خواهد شد.
6) کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگِ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فینال مارت جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس support@finalmart.ir ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان فینال مارت امکان تست آن را داشته باشند.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- از طریق پشتیبانی آنلاین با اعلام مشخصات و شماره سفارش
-  وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.
-  یا پیام خود را در صفحه  "تماس با ما"  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
- یا با شماره ۲۸۴۲۳۴۱۶-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

​​شیوه های پرداخت وجه

روال دریافت وجوه و تسویه سفارشات در سایت فینال مارت در قالب پرداخت آنلاین از طریق درگاه های موجود تعریف شده است. بنابراین چنانچه از پرداخت آنلاین استفاده نمایید بطور قابل ملاحظه ای دریافت و پردازش سفارشات شما تسریع خواهد شد. اما چنانچه به هر دلیل قادر به پرداخت آنلاین نباشید، سایت فینال مارت این امکان را برای شما در نظر گرفته تا با تماس با واحد فروش سایت، درخواست خود را مبنی بر استفاده از سایر شیوه های پرداخت اعلام نمایید. بدیهی است پس از ثبت نام و تشکیل سبد خرید خود با ثبت درخواست در قسمت پشتیبانی سایت چه از طریق ایمیل پشتیبانی و یا تماس با شماره تلفن مندرج در سایت، میتوانید نسبت به تسویه سفارش خود از طریق واریز وجه یا پرداخت در محل ( در صورت امکان) اقدام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

پیگیری سفارش

نیازی به پیگیری سفارشات نیست!!!
با توجه به تمهیداتی که در سایت فینال مارت در نظر گرفته ایم، ما به شما این اطمینان را میدهیم که سفارش شما بلافاصله پس از دریافت، وارد فاز پردازش شده و در اسرع وقت ارسال میشود. و مراحل کار بطور مرتب توسط سامانه پیامکی سایت برای شما ارسال خواهد شد. با این وجود چنانچه به هر دلیلی نیاز به پیگیری سفارش خود داشتید، میتوانید با داشتن کد پیگیری خرید از روشهای زیر از وضعیت سفارش خود مطلع شوید:
1- از طریق گفتگوی آنلاین سایت فینال مارت
2- از طریق ایمیل پشتیبانی Support@finalmart.ir
3- از طریق شماره تماس 28423416 021
4- از طریق صفحه "تماس با ما"


رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید